Γαλάζια σπλάγχνα - Νίκος Καρούζος

Κάτοικε του ονείρου μαζεύω τη φωνή μου από κάθε άκρη
και το υπόλειμμά της αυτό στη σινδόνη των δέντρων
κι εκείνο κει ψηλα στο σκουριασμένο βράχο όπου οργίζεται ο γερο-κόρακας
συγκεντρώνομαι
για τη μεγάλη αποκάλυψη ρίχνω στον άνεμο μακρόσυρτη αγάπη:
Την θέλω εγώ την απελπισία μου δεν την ανταλλάσσω με θαλπωρή άλλη
έχασα.
Μα χάνουν και τα άνθη τα άνθη ανοίγουν το μοναδικό παράθυρο...
Κάλλιο να πλανηθεί ο χαρταετός μου δε θέλω πια ν' αγγίξω τα χρώματά του κλείνω τα μάτια μου για να δω.
Είναι η φωνή που με διασχίζει κι άλλοτε που χτυπά στον άκμονα χίλιες φορές. Είναι η φωνή από ένα βάθος:Για πάντα να μην έχεις τίποτα για τ' αληθινά χέρια
μονάχος      ανήμπορος       εκστατικός
σ' αυτή την άξαφνη γιορτή του δευτερολέπτου που παραδίδεται ο κόσμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου